Tags

2009-12-07 @ 22:43:04
Dessa har jag knåpat ihop under kvällen.



Dessa kommer så småning om hamna på julklappar till mina nära och kära. Personliga, fina och framförallt enkla att göra.

Personliga tags:
- Vita tags av valfri storlek
- Swirl-stämpel
- Stämpeldyna i valfri färg
- Distress ink

1. Grunda med distress ink av valfri färg. Finns olika metoder att använda beroende på vilket resultat du vill ha. Till tagsen ovan har jag gått på med sönderklippt tvättsvamp som jag duttat färgen med.
2. Sedan har jag använt mig av en swirl-stämpel och stämpeldynor i olika färger (chokladbrunt och rött).

Svårare än så är det inte. Lycka till!

Låt dig inspireras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback